Kovové regály

Pelíšky pro domácí mazlíčky

S vyřízením reklamace vám pomůže naše reklamační oddělení, jak postupovat a odpovědi na najčastější dotazy naleznete níže. Pro rychlé vyřízení vaší reklamaci vás žádáme o dodržení doporučeného (nezávazného) postupu.

Při přebírání zásilky od dopravce si pečlivě zkontrolujte obal a stav výrobku. Pokud je patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od dopravce a neprodleně nás kontaktujte. Zásilky doručované přes Toptrans je nezbytné spolu s řidičem rozbalit a fyzicky zkontrolovat stav doručovaného zboží. V případě poškození opět zásilku nepřebírejte a neprodleně nás informujte. Děkujeme.

V případě, kdy jste již zásilku převzali, postupujte takto:

  • Nejpozději do druhého pracovního dne oznamte poškození dopravci a našemu reklamačnímu oddělení na mail  reklamace@springos.cz
  • Pořiďte fotodokumentaci poškození a přepravního obalu
  • Do mailu uveďte číslo objednávky, přiložte fotodokumentaci a případně doplňte o stručný komentář
  • K oznámení reklamace můžete využít i náš on-line formulář,  klikněte zde.

Před nahlášením reklamace se prosím ujistěte, že jste převzali kompletní zásilku. Některé objednávky je nutné expedovat na více balíků. Ty by jste také měli obdržet najednou, typicky označeno 1/2, 2/2 atd. Pokud se tak nestalo, kontaktujte dopravce a žádejte o doručení nedodaných balíků.

V případě, kdy se nejedná o chybu na straně dopravce a zboží nesouhlasí s dodacím listem nebo fakturou postupujte takto:

  • Nejpozději do druhého pracovního dne oznamte reklamaci našemu reklamačnímu oddělení na mail:   logistika@springos.cz
  • Do emailu uveďte číslo objednávky a stručně popište k čemu došlo.
  • K oznámení reklamace můžete využít i náš on-line formulář,  klikněte zde.

Na výrobky poskytujeme zákonnou záruční dobu 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na tyto případy:

  • Mechanické poškození
  • Běžné opotřebení
  • Nedostatečná údržba nebo nevhodná údržba
  • Zanedbaná péče
  • V důsledku přirozených změn materiálů, z nich je zboží vyrobeno
  • Nesprávným užíváním, v rozporu s obecně známými pravdily užívání
  • Užíváním v rozporu s návodem k použití, pokyny uvedenými na obalu nebo v záručním listu
  • Neodbornou nebo nesprávnou přepravou, skladováním, montáží, instalací a obsluhou
  • Nedovolenými zásahy do výrobku
  • Přepětím elektrické sítě
  • Vyšší mocí

V těchto případech vám reklamaci uznat nemůžeme, v ostatních případech vám rádi pomůžeme, při vyřizování postupujte takto:

Nejčastější způsob vyřízení reklamace je výměna výrobku nebo vrácení platby bez nutnosti zaslání poškozeného výrobku zpět do našeho servisního střediska. Reklamaci proto doporučujeme předem konzultovat s naším reklamačním oddělením na mailu reklamace@springos.cz

K dotazu můžete využít i náš on-line formulář, klikněte zde.

V případě, kdy je nutné zaslat zboží do našeho servisního střediska postupujte takto:

  • Pro urychlení vyřízení doporučujeme vyplnit a přiložit reklamační list, pro jeho stažení 
    klikněte zde.
  • Uveďte detailní popis reklamované vady, čím se přesně projevuje, na jakých místech výrobku atd.
  • Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo faktury prokazující zakoupení zboží
  • Reklamované zboží zašlete na adresu:  Springos.cz, areál bývalé Velamos, 788 16 Petrov nad Desnou

Vaši reklamaci vyřídíme obratem, nejpozději do 30 kalendářních dnů.

Pokud zboží potřebujete vrátit, postupujte podle tohoto návodu:

1. Uveďte zboží do původní stavu a vložte jej do originálního obalu. Zboží ani obal by neměl vykazovat známky používání nebo poškození.

2. Pro urychlení vyřízení doporučujeme vyplnit a přiložit návratový list, pro jeho stažení klikněte zde.

3. Zboží dobře zabalte, tak aby vyhovovalo nárokum dopravce. Křehké zboží označte příslušnými symboly.

4. Zboží zašlete na adresu: Springos.cz, areál bývalé Velamos, 788 16 Petrov nad Desnou. Ke zboží doporučujeme přiložit doklad od nákupu (fakturu).